Obchodní podmínky pro maloobchodní odběratele

 

Objednávky:

Objednávky lze vytvořit prostřednictvím aktuálního objednávkového formuláře a zaslat na objednavky@dnmcompany.cz, telefonicky pondělí - pátek od 8.00 do 15.00 hodin na čísle 731 479 954 nebo e-shopem www.dnmcompany.cz

 - objednávky odbavujeme do 3-5 pracovních dnů přes doručovatelskou službu dpd

 - na objednávky telefonickou formou se nevztahuje reklamace

 - v případě objednávek zaslaných jinou formou než prostřednictvím e-shopu (např. v objednávkovém formuláři) se zbavujeme povinnosti informovat zákazníka o dostupnosti objednaného zboží a zda je objednávka dostačující pro zaslání bez poštovného či nikoliv, v případě nedostačující objednávky bude automaticky naúčtováno poštovné.

 - po odeslání objednávky a jejím potvrzení na e-mail kupujícího je objednávka    

   závazná pro obě strany (kupujícího i prodávajícího) a má hodnotu uzavřené kupní

   smlouvy

V případě jakýchkoliv dotazů Vám rádi poskytneme informace na emailu

obchod.oddeleni@dnmcompany.cz nebo na telefonním čísle 731 479 954

 

Odesílání balíků, poštovné:

  - při odběru nad 2.000s DPH neúčtujeme poštovné a balné ani poplatek za dobírku

  - při odběru pod 2.000s DPH účtujeme poštovné a balné ve výši 130,- Kč včetně DPH při platbě na dobírku a při platbě převodem 100,- Kč včetně DPH

Způsob platby:

 - dobírkou

 - platba předem

Odstoupení od smlouvy:

Kupujícímá právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 občanského

zákoníku.

 

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy:

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte o svém odstoupení od smlouvy informovat telefonicky na čísle 731 479 954 a emailem:objednavky@dnmcompany.cz

Zboží nám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám přišlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese (D N M company s.r.o., Nádražní 260, 768 05 Koryčany). V případě odstoupení od smlouvy ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Platbu, kterou jsme od Vás obdrželi Vám vrátíme až po obdržení vráceného a nepoškozeného zboží.

 

Reklamační řád společnosti D N M company s.r.o.

        

Reklamace:

Kupující má právo reklamovat zboží pokud je obdrží poškozené, v rozporu s kupní smlouvou a nebo se v záruční době objeví skutečnost znemožňující jeho obvyklé používání.

 

Kontrola zboží a jeho doručovacího obalu:

V případě, že kupující přebírá zásilku od dopravce, je povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží.

Pokud kupující zjistí, že obal zásilky vykazuje nějaké poškození (balík je roztržený, přelepený páskou Geis, promáčklý či jinak poškozený) je pravděpodobné, že zboží bude zničené nebo rozbité. Takovou zásilku by měl kupující odmítnout převzít a hned ji reklamovat přímo u dopravce (Geis). Dopravce následně sepíše s kupujícím protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět prodávajícímu.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, není možné brát zřetel.

 

Postup reklamace:

V případě reklamace nás prosím kontaktujte předem telefonicky na čísle: 731 479 954 nebo e-mailem: reklamace@dnmcompany.cz Zašleme Vám reklamační protokol a dohodneme se na dalším postupu.

 - Pro posouzení reklamace musí kupující poslat řádně vyplněný reklamační protokol a

   přiloženou fotodokumentací poškozeného zboží i jeho vnějšího obalu, která

   zaznamenává předmět reklamace a čitelně šarži a datum expirace tohoto zboží.

 - Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní.

 - Po zpracování podkladů bude kupující obeznámen s výsledkem reklamačního řízení.

 - V případě uznání reklamace bude kupující vyzván k zaslání reklamovaného zboží zpět na    

   adresu: D N M company s.r.o., Nádražní 260, 768 05 Koryčany.

   Reklamované zboží balte do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu,

   vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho dalšímu

   poškození.

 - Pokud je reklamace oprávněná, kupující má právo na úhradu prostředků, které vynaložil se   

   zasláním zboží, je však nutno tuto skutečnost doložit (doklad o zaplacení poštovného).

 - Pokud je reklamace neoprávněná, nemákupující nárok na uhrazení nákladů

   spojených se zasláním zboží zpět prodávajícímu.

 

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnosti 1.7.2019